UW (BOVEN)RIJN SPECIALIST

Dubbelman Container Transporten denkt in oplossingen.

Wij verzorgen uw transport met grote toewijding

0
Werknemers
0
File-besparing in Km per jaar
0
Teu-capaciteit per jaar
0
Ton lading per jaar

Geschiedenis

  • 1950

    Geboorte Ad Dubbelman,
    grondlegger en CEO van de Dubbelman Groep.

  • 1962

    Eerste werkzaamheden en ervaringen van Ad Dubbelman op het schip
    van zijn vader, Piet Dubbelman (ms “Tida Kira“ type : spits).

  • 1966

    Introductie van de transporteenheid “container“.
    Deze wordt voor het eerst gesignaleerd in Rotterdam.
  • 1967

    Ad Dubbelman, als 17 jarige, voor het eerst werkzaam als zelfstandig schipper. Vanwege zijn jonge leeftijd, met dispensatie-goedkeuring van de overheid.

  • 1969

    Exploitatie eerste schip (ms 'Qui Vive'). Voor Ad Dubbelman zijn eerste ervaringen als zelfstandig ondernemer in de binnenvaart.
  • 1977

    De eerste reis per binnenvaartschip met containers van Rotterdam naar Basel door Ad Dubbelman.
  • 1980

    Het ontstaan van Dubbelman Container Transporten. De wekelijkse lijndienst tussen Rotterdam/Antwerpen en de midden- en boven-Rijn t/m Bazel wordt gestart.
  • 1982

    De 1e capaciteitsvergroting (verlenging schip) is een feit.
  • 1984

    Dubbelman Container Transporten breidt haar diensten uit, door het faciliteren van meerdere binnenvaartschepen.

  • 1999

    Ingebruikname van het koppelverband Camaro/Camaro I
  • 2000

    Ingebruikname van de duwbakken Camaro XI en Camaro XII
  • 2002

    Ingebruikname van het koppelverband Camaro II/Camaro III
  • 2007

    Ingebruikname van het motorschip Camaro IV
  • 2008

    Ingebruikname van de gemotoriseerde duwbakken Camaro IX en Camaro X

  • 2009

    Ingebruikname van de gemotoriseerde duwbakken Camaro XIII en Camaro XIV
  • 2014

    Opening nieuwe kantoorpand aan de Nieuwlandsedijk te Lage Zwaluwe.
  • 2015

    Nieuwe huisstijl met een dito website
  • 2016

    Ingebruikname van het reefer specialized inland vessel.
    Het koppelverband Camaro V/Camaro VI.